Even voorstellen

Ik ben een 25 jarige onderdanige meid en wil via deze blog mijn Meester mee laten genieten van al mijn verhalen en gedachten rondom onze BDSM relatie. Ik heb mijn Meester 9 jaar geleden leren kennen. We hadden en spannende en liefdevolle relatie maar dit liep stuk. Ongeer 2.5 jaar geleden zijn we weer met elkaar in contact gekomen en kwam het onderwerp al snel weer op BDSM. Iets waar we beide erg van kunnen genieten. Na veel telefoontjes en mailtjes heen en weer kwam het tot een date. Nu meer dan 1 jaar later hebben we heel wat spannende BDSM sessies samen beleefd. Onze BDSM relatie zal binnenkort worden bekroond met een heus contract. Meer verhalen en belevenissen leest U in mijn blogs.

maandag 18 april 2011

Een heus BDSM contract

Inmiddels ruim een jaar na onze eerste date hebben mijn Meester en ik een BDSM contract. Het koste mijn Meester veel tijd en energie om er een mooi contract van te maken en alle regels erin te beschrijven. Zoals aan mijn straffenlijst te zien is ben ik regelmatig wat ongehoorzaam dus alles moest goed geschreven worden.

Het contract betekent veel  voor mij. Het is een beetje zoals trouwen maar dan geheim En spannender. Er staat in beschreven hoe ik mij dien te gedragen in het bijzijn van mijn Meester maar ook als Hij niet in de buurt is zal ik mij aan het contract houden. Ik zal de regels zo goed mogelijk naleven en mij houden aan de regels.

Naast alle regels staan ook mijn houdingen beschreven. Gelukkig ben ik een snelle leerling en zitten de houdingen al goed in mijn systeem. Nu nog oefenen op ze lang vol te houden.

Naast ons BDSM contract heb ik nog een zeer druk prive leven. Een leven vol hectiek en drukte. Gelukkig staan mijn Meester en ik op zo'n goede voet dat alles bespreekbaar is.

Al mijn regels staan beschreven op mijn blog. Ik doe zoveel mogelijk mijn best om alle regels na te leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten